Selasa, 4 September 2012

setiap hari aku tak boleh lupakan dia...setiap kali aku dengar lagu mesti aku teringat kat dia...aku pon tak tau kenapa aku tak boleh lupakan dia...tapi bile aku pikir2kan balik memang banyak kenagan manis aku dengan dia...setiap kali aku ingat balik kenangan lame aku dengan dia...aku rase happy sangat2...mungkin juga kenangan itu yang buat aku tak boleh lupakan dia...kenangan mase zaman aku sekolah rendah lagi...sekarang ni dia jauh dari hidup aku sebab dia dah masuk tentera dekat kuantan...aku ingat lagi mase abang dia nak kawin...abang dia kawin dekat johor sebab bini dia orang johor...mase nak pergi umah dia kat tampin hati aku bedebar-debar ialah akukan dah lame tak jumpa dia...bile sampai kat umah dia...dia pulak tak ada...mak dia cakap...dia masih lagi kat kuantan...dia pergi johor dari sana...aku mula rase tenang...bile sampai johor dia masih belom sampai...dia sampai johor lepas abang dia habis akat nikah...mase tu waktu malam...bile aku dengar dia dah sampai hati mula rase bedebar-debar...bile aku pandang muke dia aku rase nak pengsan..hehehehe..pas tu dia ada tegur pasal aku  tengah wat ape sekarang aku jawap tengah cari keje tapi tak dapat2...aku rase happy sangat sebab dia masih tanye khabar aku...hari tu dia online...chat la dengan dia...tapi dia ada balas...bile kali ke2 aku chat dengan dia...tiba2 dia balas aku punye chat...mungkin dia malas nak layan aku @ dia tak suka chat gan aku...ialah mungkin dia dah ada perempuan lain dari aku agaknye...aku sedih jugak bile dia tak balas chat aku...ape boleh buat kalau orang dah tak suke kat kite takkan nak pakasa kot...tapi aku doakan dia bahagia dengan orang yang dia cintai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan